wtorek, 15 czerwca 2010

Komplet z lampką - konwaliowy

No i powstał kolejny komplet z lampką.
Lampki mnie pochłonęły bez reszty, i nie spocznę, aż nie rozgryzę ich do końca!
Z początku lampka miała mieć ciemnobrązowy klosik, a w miejscach gdzie jest kremowa taśma wykończeniowa cienka, brązowa koronka. Może by było bardziej wyraziście? Na dodatek na zdjęciach kompletnie nie widać na zegarze przecierek i wygląda trochę łyso. Ale dzisiaj kupiłam ten zielony klosik (nowa dostawa kloszy w PEPCO :) ) i koncepcja mi się zmieniła. :)


























3 komentarze:

  1. Cudowny komplet,nigdy jeszcze nie robilam tego efetu pochlapania kropelkami farby(nawet nie wiem jak to fachowo nazwać).Może coś poradzisz???

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradzę. Ja nauczyłam się tego w przedszkolu. :) Weź starą szczoteczkę do zębów, ale dość twardą. Zamocz w farbie i przeciągając po niej kciukiem chlapaj na prawo i lewo. :) Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, przy najbliższej okazji wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń