sobota, 2 października 2010

Bombka z dziewczynką

Nowa bombka z reliefem. Na zbliżeniach chciałam Wam pokazać, że na wskutek działania preparatu dwuskładnikowego do spękań delikatnych z PENTARTU popękała nawet konturówka, mimo 2 warstw lakieru. :) Wcale nie jest taki delikatny jak przypuszczałam ten kraczek. Podobny moim zdaniem do Sottila ze Stamperii ale łatwiejszy w wykonaniu. Zdarzało mi się, że Sottil mi nie wyszedł, zwłaszcza jak była duża wilgotność w powietrzu.
                                                                                        
 








































Do wykonania bombki użyłam:
1. Bombka plastikowa 12 cm
2. Podkład akrylowy
3. Klej
4. Papier ryżowy Decomania
5. Lakier
6. Relief
7. Patyna brąz+czarna

3 komentarze:

  1. przepiękna bombka!!!reliefy świetne, a to spękanie reliefów tylko dodaje uroku
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt daje patyna. Ostatnio bardzo mi się spodobała i myślę się w nią zaopatrzeć. Zastanawiam się tylko, czy nie ma większych problemów w jej nakładaniu.

    P.S. jako, że czasem robię i Pani zakupy pozwoliłam sobie dodać bloga do swoich oglądanych stron.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń